poniedziałek, 1 lutego 2016

Bioelixire - serum Argan Oil

Mam kolejny hit!

Pisałam już wcześniej o tym, że uwielbiam olejki na końcówki z Biosilk W Rossmannie wypatrzyłam kolejny - Argan Oil od Bioelixire. 



Stosuję go tak samo jak Biosilk na końcówki, żeby uchronić je przed łamaniem i rozdwajaniem. 

Zalety:

+ definitywnie cena
+ włosy po zastosowaniu są mięciutkie, pięknie pachną
+ końcówki nie rozdwajają się i nie kruszą, są ładnie "ujarzmione" i nie fruwają
+ jest bardzo wydajny
+ dostępność ( można go kupić nawet w Biedronce)

Wady:
- Argania Spinosa dopieor na ósmym miejscu.... no ale po cenie 5zł za 20ml można wywnioskować, że oleju arganowego w olejku arganowym wiele nie ma :)

Podsumowując - zużyłam już 2 mini buteleczki i kupię kolejną!


4 komentarze:

  1. Jest czy nie ma, ważne że działa :D Uwielbiam te olejki mimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moje włosy działa genialnie jak mało jaki olejek więc jest moim ulubieńcem :)
    http://onesmallmystery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wole jedwab Biosilk, ze względu na zapach uwielbiam:) mogłabym się tym cała wysmarować:)

    OdpowiedzUsuń