środa, 3 maja 2017

Rossmann -49%/ - 55% wiosna 2017

Wiosna, wiosna ach to Ty !

Razem z wiosną, pora na wiosenne zakupy... ubraniowe, ale też Rossmanowo - przecenowe! Nadeszła pora na moją ulubioną promocję, która odwiedza Rossmanna 2 razy do roku. -49% na wszystkie kosmetyki do makijażu! Z kartą Rossmann Klub, w tej edycji, zniżki sięgały 55% !

Ot, na co polowałam tym razem:

  Przede wszystkim, chciałam kupić genialną paletkę The Blushed Nudes od Maybelline. Zdjęcie może tego nie oddawać w stu procentach, ale kolory cieni w tej palecie są przepiękne! Poniżej swatche:




Paletka po promocji kosztowała około 20zł. Trwałość moim subiektywnym okiem jest bardzo dobra, a przy mojej mieszanej cerze ze skłonnością do przetłuszczania, to jest nie lada wyczyn dla kosmetyków. 

Róż od Lovely stosuję już od 2 lat - tańszy odpowiednik mojego ulubionego Inglota. Również bardzo trwały i ma bardzo ładne odcienie. 

Kredkę do brwi Wibo kupiłam pierwszy raz, ale jest bardzo wygodna - ma fajny kształt - dopasowany do kształtu brwi, co ułatwia rysowanie. 

Kredka - Soft Kohl od Rimmela - kupuję ją już któryś raz z rzędu - wyrazisty kolor i fajna miękkość.

A co Wam udało się dorwać? Na co polowałyście?

2 komentarze: