piątek, 25 października 2013

Zacznijmy od wyjaśnień.

Witam Was serdecznie!

Na początek pozwólcie, że się przedstawię - na imię mam Joanna, urodzona i zamieszkała w Krakowie. Krakowianka ciałem i duszą :) Miłośniczka dobrego jedzenia (sushi! ), aktywnego spędzania czasu ( tenis ziemny, zumba, joga! ) dobrej książki i muzyki.

Postanowiłam rozpocząć przygodę z blogowaniem, ze względu na to, iż uwielbiam nowości kosmetyczne, ciekawe ubrania ( preferuję klasykę, która raczej nie wychodzi z mody), zwracam uwagę na zdrowe odżywianie się ( aczkolwiek od czasu do czasu popełniam żywieniowe grzechy). W wolnych chwilach (poza relaksem po ciężkich dniach w pracy) uwielbiam czytać - nie tylko książki, ale również blogi. To one wyzwoliły we mnie chęć stworzenia mojej własnej edycji. Prezentując rzeczy, które sprawdziłam i uwielbiam lub te, których bym nigdy więcej nie kupiła, będę miała na celu pomaganie czytelniczkom w dobieraniu rzeczy idealnych i tym samym zaoszczędzeniu czasu i pieniędzy na dobieranie ich metodą prób i błędów. Blog ma na celu testowanie rzeczy wszelakich, począwszy od kosmetyków, po książki, a skończywszy na ubraniach. 

Mam nadzieję, na Wasze komentarze w kwestii opinii porównawczych do prezentowanych, testowanych obiektów oraz o sugestie w nich zawarte, na jakie rzecz powinnam jeszcze zwrócić uwagę i co też może mi  ( oraz czytelniczkom) się spodobać. Mam nadzieję, że niniejszy blog będzie pomocny przy przedzieraniu się przez gąszcz codziennych, damskich zakupów i okaże się pigułką rzeczy godnych posiadania.

..................................................................................

Hello Everybody!

At the beginning, let me introduce myself - my name is Joanna , I was born and I live in Cracow. I'm a lover of a good food ( sushi! ) , spending time in an active way ( tennis, zumba , yoga ! ) good books and music. I decided to get started with blogging , due to the fact that I love all cosmetic news , interesting clothes (I prefer the classics , which never goes out of fashion ) , paying attention to healthy eating ( although from time to time I make dietary sins ) . During my free time ( besides of relaxation after a hard day at work) I love to read - not only books but also blogs . They triggered in me the desire to create my own edition. Presenting things that I've checked and I love or the ones I'd never bought, I want to help my readers in choosing things perfect and save time and money on matching them by trial and error. Blog is dedicated to test various kind of things , starting from cosmetics or books , and ending with clothes.

I would be grateful for your comments regarding the presented comparative reviews , testing facilities and for all of suggestions to what should i change or pay attention to and what can be interesting for me and my readers. I hope that this blog will be helpful in tearing through the maze of everyday , ladies shopping and in finding worthy things.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz