piątek, 19 września 2014

Kilka przydatnych gadżetów dla pracującej kobiety mobilnej ;)

Wczoraj wreszcie doszła do mnie wyczekiwana paczka z Amazon.co.uk. Kilka rzeczy, których nie mogłam nigdzie znaleźć w sklepach, a na Amazonie jak zwykle, znalazłam w minutę.


Jak na powyżej załączonym obrazku widać, zamówiłam głównie pojemniczki na jedzenie do pracy. Poza nimi bidon na siłownię, kubek na smoothie i powerbank.

Moja ulubiona rzecz ze wszystkich zamówionych:


Kubek na smoothie - Zak! Ice Tumbler

Świetna rzecz - do pracy, do samochodu, generalnie na wynos :) Do domowej roboty soków owocowych, warzywnych, smoothies i koktaji. Zakręcany, z grubego plastiku, z gumą uniemożliwiającą wylanie się płynu przez zakrętkę, słomka również z grubego plastiku do kompletu. Na dodatek - jest po prostu śliczny!

Koszt - 8 funtów ( około 40 pln)


W drugiej kolejności, najbardziej sprostał moim oczekiwaniom powerbank. 


Powerbank firmy Vinsic

Bardzo przydatny w życiu codziennym - dzięki niemu nawet w torebce możemy naładować sobie komórkę albo tablet. W podróży wręcz niezbędny - nie mamy stresu, że telefon rozładuje się w najbardziej nieoczekiwanym momencie, kiedy akurat będziemy potrzebowali kontaktu ze światem.

Koszt: około 6 funtów ( 30 PLN)


Zamówiłam również kilka pudełek na jedzenie oraz bidon  firmy Sistema. Najlepsze ze wszystkich jest pudełko na sałatki - definitywnie musiała je projektować kobieta! W zestawie mamy pojemniczek na sos do sałatki, oddzielne przegrody na jej składniki oraz sztućce do jej zjedzenia. ozostałe dwa pojemniki również mają w środku przegródki, umożliwiające oddzielenie składników naszego przenośnego lunchu. Bidon kupiłam głownie z myślą o zabieraniu na siłownię napojów izotonicznych domowej roboty - znacznie zdrowsze, niż te kupowane w sklepie. Jest wygodny i ma przyjemny dla oka, wesoły kolor. Dziubek jest odkręcany - a nie wyciskany jak w przypadku większości bidonów, co jets znacznie bezpieczniejsze dla naszych przednich zębów :)

Koszt pudełka około 3/4 funty ( 15/20PLN), bidon 3 funty ( 15PLN)

Generalnie rzecz biorąc - jestem zadowolona ze wszystkich gadżetów, jakie otrzymałam przy tym zamówieniu. Wszystko odpowiada opisowi i działa tak, jak trzeba. Uwielbiam Amazona! 


2 komentarze:

  1. A taka szminka powerbanka ładująca? https://www.youtube.com/watch?v=LwX2HDesoSc

    OdpowiedzUsuń