poniedziałek, 4 stycznia 2016

L'Oreal Professionnel Intense Repair - opinia

Witajcie ponownie!

Kilka dni temu doszła do mnie paczuszka z zamówionym szamponem - L'Oreal Professionnel Intense Repair Expert Serie. Zdecydowałam się na niego, ponieważ każdy kupiony wcześniej produkt z serii Expert z L'Oreal Proffessionel był dla mnie hitem, a ten, polecany zresztą przez moją fryzjerkę, będzie miał za zadanie poprawę kondycji moich suchych i zniszczonych prostowaniem i suszeniem włosów. 


Opis producenta: "Formuła Cuti Liss System: zawiera odżywczą witamine B6, aktywne proteiny oraz ceramidy, które zmiękczają i odbudowują włókno włosa. Szampon Intense Repair odżywia i wygładza suche włosy, które w efekcie łatwo się rozczesują, są miękkie i błyszczące. Włókno włosa jest sprężyste, podatne i łatwe do uczesania."

Czy tak jest na prawdę?

Moja opinia: Tak! Szampon zdecydowanie zmiękcza włosy ( specjalnie po umyciu nie stosowałam dodatkowo żadnej odżywki, żeby zobaczyć samo "gołe" działanie szamponu), łatwo się rozczesują i pięknie pachną. Włosy są "ujarzmione" i nawet przed prostowaniem kosmyki nie są tak niesforne, jak przy stosowaniu klasycznych szamponów z drogerii. Gładkie, błyszczące i mięciutkie - jak prosto od fryzjera. I to w domowych warunkach. Cud, miód, malina :)

Jedynym minusem jest oczywiście cena - zakup 250ml się kompletnie nie opłaca - za taką pojemność płacimy około 27zł, natomiast za pojemność 1500ml 100zł ( co w ostatecznym rozrachunku jest ceną zbliżoną do szamponów drogeryjnych, a otrzymujemy produkt profesjonalny).

1 komentarz: