niedziela, 3 stycznia 2016

Sylwestrowe hybrydy + opinia o lakierach NeoNail

Witajcie!

Dzisiaj chcę Wam zaprezentować, jak wyglądały moje paznokcie w sylwestrową noc :) 

Miałam ochotę na połączenie czerni i srebra, ale jako, że praca ode mnie wymaga stonowanych kolorów na paznokciach, a hybryda trzyma się długo, musiałam postawić na coś mniej odważnego. Zdecydowałam się na połączenie różu i srebra.




Obydwa kolory to lakiery hybrydowe od NeoNail ( http://www.neonail.pl/ ). Róż to kolor Perfect Rose 4807-1), natomiast srebro Star Dust ( 4626-1). Top coat i base hard coat również pochodzą ze sklepu Neo Nail. 

Takie w klasyczny sposób nałożone przeze mnie hybrydy ( paznokieć zmatowiony, przemyty cleanerem, po minucie malowany base coatem, następnie dwoma warstwami lakieru i top coatem, po każdym malowaniu trzymany w lampie po 2 minuty, a przy ostatniej warstwie 3 minuty), trzyma się na paznokciu około 3 tygodni. Oczywiście, już po dwóch mam taki odrost, że robię nowy manicure, ale w przypadku braku czasu, na pewno nie odpadnie. Nie mówię tu oczywiście o ekstremalnych przypadkach, takich jak np miał miejsce w moim wykonaniu przed samym Sylwestrem, podczas uzupełniania oleju w samochodzie:


Jak widać - hybryda prawie w całości wytrzymała, ale paznokieć nie ;D Na zdjęciu odrost tygodniowy :)

Wniosek: jestem bardzo zadowolona z lakierów NeoNail -  mają przystępne ceny ( 27zł za 6 ml lakieru uv/top/base), a wytrzymałością dorównują lakierom profesjonalnym. 


2 komentarze:

  1. Ładne kolorki :)
    Serdecznie zapraszam na bloga.
    Zachęcam do komentowania i obserwowania.
    W tym roku planuję zdobyć mniej więcej 600 obserwatorów . To jest moje takie małe postanowienie noworoczne . Wierzę, że się uda . Lubisz tematykę moda, uroda i lifestyle ? Gorąco zachęcam do obserwowania http://mojblogalexandra.blogspot.com/
    Zachęcam również do polubienia mojego fanpage https://www.facebook.com/Alexandra-Blog-174886032866159/… . pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ma swoje pierwsze hybrydy ;) I zachwycam się nimi co dnia :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń