sobota, 4 kwietnia 2015

L`Oreal Professionnel Thermo Repair - mleczko termiczne

Włosy zniszczone suszeniem suszarką i prostowaniem, tak jak moje?

Jest ratunek!

To brzmi jak spot reklamowy, ale na serio - jest lekarstwo! ;) Wiele osób nazywa je tańszą alternatywą  Kerastase ( np. cementu), ale ja na pewno nie pokuszę się o stwierdzenie, że jest idealnie takie samo. Działa podobnie, ale efekt jest mniej widoczny. Nie zmienia to faktu, że mleczko to, jest praktycznie 3x tańsze od cementu! 

O jakim produkcie mowa? Mleczko termiczne - L'Oreal Professionnel - Thermo Repair - dostęne tylko w salonach fryzjerskich lub w na Allegro. Ja je kupiłam już jakiś czas temu na Allegro właśnie, za około 25zł. Kupując w ten sposób trzeba niestety być czujnym w kierunku podróbek - jest ich na rynku dość sporo. 


Odżywka jest przeznaczona przede wszystkim dla osób, które codziennie męczą swoje włosy zabiegami takimi jak suszenie / prostowanie / falowanie. Chroni łuskę włosa przed zniszczeniem, a całe pasma przed wysuszeniem. Włosy po jej zastosowaniu są miękkie i błyszczące i co ważne - ładnie pachną! Na tych kosmetykach pracują m.in. salony fryzjerskie Jean Louis David ( właśnie ich fryzjerka doradziła mi zastosowanie tego mleczka - i bardzo dobrze zrobiła). 

Opis producenta:


Co więcej - mimo nawilżenia, włosy suszą się - zgodnie z zapewnieniami producenta - o wiele szybciej! Jest bardzo wydajny - na jedno użycie wystarczy nam ilość porównywalna do małego orzeszka. Same plusy! Za taką cenę, myślę że warto się skusić na ten profesjonalny kosmetyk. Moje włosy go uwielbiają.

7 komentarzy:

  1. Ja nie męczę swoich włosów suszarką, lokówką, ale podoba mi się jej działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie :-) Chętnie spróbuję tego kosmetyku na moim sianku ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo przyda się! I cena nie taka zła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja swoje włosy często męczę suszarką, więc taki kosmetyk przydałby się napewno.

    OdpowiedzUsuń
  5. O wiele bardziej widzę opłaca się na Allegro, w jednym z salonów fryzjerskich w moim mieście kosztuje 50zł. Obłęd. Nie dziwię się, że tak Ci przypadł do gustu :) L'Oreal ma bardzo fajne te profesjonalne kosmetyki do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne to mleczko...chyba warto się nim zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń