niedziela, 1 grudnia 2013

FEG Eyelash Enhancer

Po przeczytaniu wielu  pozytywnych opinii na temat odżywki Revitalash, byłam gotowa ją zakupić. Jako, że jest to dość spory wydatek, postanowiłam przemyśleć tą decyzję jeszcze raz i tym samym natrafiłam na jego odpowiednik. FEG Eyelash Enhancer PODOBNO ma takie samo działanie. Przekonam się niebawem :)

FEG jest dużo tańszy od Revitalash - w sklepach widziałam go za około 80zł, natomiast na allegro... kupiłam za 30zł! Niestety, jest to opcja BEZ bimatoprostu, za którego dodatek musimy dopłacić około 230zł.

W składzie tego produktu znajdziemy m.in: 
- zieloną herbatę, która ma właściwości antyoksydacyjne
- ekstrakt z ogórka,, który koi i łagodzi podrażnienia
- wyciąg z granatu, który ma działanie regenerujące
- ekstrakt z pestek dyni, który pomaga przy regeneracji skóry


Jeśli tańszy odpowiednik, prawdopodobnie zbliżony bardziej do działania olejku rycynowego nie zadziała, zaopatrzę się w droższą wersję. Bimatoprost, jest to substancja, która była od lat stosowana w okulistyce. Jego przeniesienie do kosmetyków, miało związek z zaobserwowaniem u pacjentów go przyjmujących, nadmiernego wzrostu rzęs. Wzrost rzęs jest przez niego stymulowany, natomiast proces wypadania hamowany. 

Za około miesiąc zamieszczę posta z efektami. Zobaczymy, czy FEG zadziała.

Moje rzęsy PRZED :) krótkie i miękkie


1 komentarz:

  1. Feg Eyelash Enhancer zdecydowanie poprawił kondycję moich rzęs. Odżywka wzmocniła je i wydłużyła. Warto czekać na taki efekt zwłaszcza, że jest on naturalny a nie sztucznie wydłużanie, które jeszcze niszczy to co i tak już popsute. ;)

    OdpowiedzUsuń