poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Balsamy do ciała Playboy - kampania Streetcom

Witam Was ponownie!

Będąc ambasadorką Streetcom ( portalu poświęconego opiniom na temat testowanych przez Ambasadorów produktów oraz opinii otoczenia na ten temat - tzw. marketing rekomendacji ), otrzymałam w dniu dzisiejszym paczkę ambasadora z produktami marki Playboy.

Szczerze - na początku nie myślałam, że tego typu portale w ogóle "działają" i czy moja aktywnośc na tym polu faktycznie przyniesie skutki. Streetcom mnie totalnie zadziwił - już w pierwszej kampanii, do której się dostałam, otrzymałam gratis pizzę od mBanku w wybranym lokalu Dominium ( która swoją drogą była pyszna!). Wszystko to tylko i wyłącznie za zbieranie opinii o produkcie, dla którego przeprowadzana jest kampania. Uwielbiam testować i poznawać nowe rzeczy - kosmetyki w szczególności - więc paczka od Playboy'a mnie niezwykle uszczęśliwiła. Pomijam już fakt, iż produkty mają świetne :) Balsamy mają zapach przecudny, bardzo fajnie nawilżają i mają bardzo miły dla oka design. Pozwalają się poczuć prawie tak seksowanie, jak dziewczyny z rozkładówki! ;D Gdyby ktoś chciał przetestować i podzielić się swoją opinią ze mną - zapraszam (oczywiście osobiście ;p )! Mam do rozdania próbki tego kosmetyku ( w zamian za rzetelną opinię na jego temat :) ).

Podsumowując - polecam zarówno portal Streetcom, jak i kosmetyki Playboy.

W celu rejestracji na portalu Streetcom zapraszam na stronę:
https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/56dbcadf30d89f8a3eb90bc229d31f65






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz