środa, 30 kwietnia 2014

Nowe odkrycie - peeling i maska do dłoni Perfecta


Witajcie! 

Odwiedzając wczoraj Rossmana w wiadomej sprawie ( -49% na kredki, eyelinery i tusze), nie omieszkałam zakupić również mojego najnowszego ulubionego kosmetyku - peelingu i maski do dłoni Perfecta SPA. Kupiłam go jakieś 2 tygodnie temu, z ciekawości. Cena bardzo niska - 1,89zł na promocji. Ku mojemu zdziwieniu, działa świetnie! Po zabiegu moje dłonie były delikatne jak u  niemowlaka i cudownie pachnące. Idealny zabieg przez wykonaniem manicure - dodatkowo zmiękcza skórki. Peeling wykonuje się masując około 5 minut, następnie po jego zmyciu nakłada się maskę na około 15 minut i resztę wmasowuje w ręce. Taka kuracja szczególnie przyda się dłoniom szorstkim, zniszczonym od codziennych obowiązków domowych, wspomaganych detergentami i gąbko-myjkami ( ehhh aż strach pomyśleć jak wyglądają dłonie po cotygodniowym myciu np. łazienki :( )

Polecam każdej z Was taki zabieg - poczujecie się jak po wizycie w renomowanym salonie manicure SPA :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz